Din înţelepciunea alegătorilor

Ziua Z!?

22 decembrie, 2006

Golănie!

Băsescu a zis ceva despre comunism. Bine a făcut. Cam târziu. Cam pentru imagine. Cam vag. Mai bine mai târziu, mai slab şi mai vag decât niciodată. Nu asta e problema. Problema e pRRRm.
MEDICAMENTE! Mă întreb, oare gândesc cât de cât oamenii ăia? Nu se prea vede. De ce să apărăm comunismul? Ce ne-a oferit? Nouă, nu la Vadim. Că lui i-a oferit relativ multe. Mă întreb dacă a vărsat lacrimi în ’89.
M-a mirat ce am văzut la televizor. Raportul Tismăneanu. Ce haos!
Vadim fluieră! Huiduieli ca la meci. Mă gândesc că dacă ştiau ce o să spună Preşedintele pRm-iştii îşi ascundeau bâte de baseball sub scaune. Să le pocească mutrele celor ce îi acuză.
Să nu uităm scena cu balconul. Intelectualii au fost bătuţi de mineri, sunt aruncaţi de la balcon de Vadim, îi vizitează Becali. Nu ştiu ce e mai rău! Poate pentru că au gura cam mare. Şi au bun simţ. Aşa le trebuie dacă îşi bagă nasu’ în parlament! Mai au mult până să se adapteze la mediul politic românesc. Mi s-a părut amuzantă ideea ca Pleşu să candideze pentru preşedenţie. Nici o şansă. Ar fi prea frumos. Din păcate nu are în el destulă “bagabonţeală”(Vanghelie).
Decât aşa, mai bine dormiţi, dragi pRm-işti! Cât despre Vadim… dau la schimb ode comuniste pentru cămaşă de forţă!
Politophobos

Niciun comentariu: