Din înţelepciunea alegătorilor

Ziua Z!?

22 decembrie, 2006

Scrisorile politicienilor către Moşu

Traian Băsescu:
Dragă Moşu’
Aş vrea dacă să îmi dai lipici la alegători, ca să am şi eu un nou mandat. Ce, numa Iliescu să fie reales? Doar şi io am avut dosar la Securitate. Mai vreau să pui umăru’ la platformă ca să am pe ce mă sprijini după alegeri. Mai vreau, dacă se poate să pot vorbi franceza şi engleză la fel de bine ca Petre Roman.
Şi dacă nu-i prea mult, o aduci şi pe doamna Cocoş înapoi?
Alesul tău,
Trăienel

Călin Popescu Tăriceanu:
Moşule,
Scapă-mă şi pe mine de Băsescu ăsta că mi s-a urcat în cap încă de la inundaţii. Mai dă-mi şi un partid tare ca să pot avea majoritate parlamentară, sau cel puţin o alianţă cu PSD. Te rog să-mi dai şi mie ce le-aş dori oamenilor din cercul meu de interese.
Călinuţ

Ion Iliescu:
Dragă Moş Gerilă,
Dă-mi, încă o revoluţie şi vreo câteva mii de mineri, să le arăt eu ăstora mici care m-au omis cu neruşinare, cum se conduce o ţară. Cum m-au învăţat pe mine la Mscova! Eliberează-l pe Cosma şi fă ca din PSD să se aleagă praful. Îţi mulţumesc că ai omorât şi capra lui Năstase.
Tovarăşul,
Nea Nelu

Marian Vanghelie:
Moşu’
Bă bagabontule, trage-mi şi mie ceva almanahe să mă cultivez până intrăm în UiE, astupă-le gura la cârcotaşi ăia proşti. Mai dă-mi şi o funcţie importantă în PSD, că bagabonţeală am destulă. Şi dacă poţi mai dă şi nişte iconomate la mine că promit să fac revelion pentru pensionari încă vreo zece ani.
Primarul,
Care Este mai sus
Adrian Năstase
Moşule,
Desigur, tu eşti un om rezonabil, nu ca ăştia de la DNA care mă verifică şi la parchet. Oricum de asta mă mâncă-n termopane, da’ te-aş ruga, dacă se poate să îi iei de pe mine. Dă-i la Băsescu în sondaje de două ori mai mult decât mi-ai dat mie, şi sprijină-l pe Tăriceanu să răstoarne platforma. Fă ca Geoană să fie înjunghiat pe la spate de Vanghelie care la rândul lui va fi înjunghiat de Victor Ponta. Şi ăsta să moară.
Fireşte,
Nastase

Gigi Becali,
Moşule,
Io am de tăte. Mai vrea să-mi pui o vorbă bună la Dumnezeu, ca Io, GiGi Beecali să ajung, prin mila lui Preşedintele României. Dă-mi alegători, câte milioane am în bancă.
GiGi Beecali


Vadim Tudor
MEDICAMENTE!
Si o Elena la care sa-i inchin odele!
Ai auzit ba limbricule?
Politophobos

Niciun comentariu: