Din înţelepciunea alegătorilor

Ziua Z!?

18 aprilie, 2007

Băsescu sau ce?!

În ultimu timp văd că băsescu o ia la boaşe. De la câteva sute de parlamentari!
Înţeleg că omu ăsta are cohones de bull da chiar aşa… Mă îndoiesc că o să reziste! Totuşi, se pun pe el toţi politicienii, ceea ce e mult mai rău decât să piardă electoratul. În timp ce alegătorii aleg o dată la 4 ani, parlamentarii sunt acolo permanent, ca un ghimpe care nu poate fi oprit de tricoul Pd(că doar n-o fi o haină de piele gen pSd, tăbăcită de un deceniu de putere!).
Plus că amărâtu ăsta de tricou e ameninţat cu găurirea de sula pnL, care s-a ofticat după ce i-a fost smulsă platoşa numită platformă sau în orice caz ceva pe care stai. Bun, Băsescu a făcut o mişcare inteligentă când a smuls platoşa/platforma fratelui său vitreg întru guvernare, da’ nu s-a gândit că partidul său nu o poate purta/urca.
Acum ameninţă că se sinucide! Pardon, demisionează! De parcă Cei de Sus dau doi bani pe stabilitatea/instabilitatea ţării sau de imaginea ei externă care e sublimă dar lipseşte cu desăvârşire. Păi cum, am intrat în UiE, acuma putem da drumu la ciumă! Ameninţarea asta nu are nici o finalitate: dacă ar fi zis asta Ceocescu? “Copii mei, mă copii! Dacă mă omorâţi, mă sinucid!” Culmea ilogicii! Ce vrea să demonstreze. Nu ştiu eu cum funcţionează mecanismele puterii, dar dacă se descurcă Vanghelie, atunci imi dau seama că se bazează pe filozofia lui Brutus(care ar trebui redenumită filozofie pSd-istă)
Deci, de ce i-ar păsa cuiva de sentimentele lui Băsescu?! Dar cred că acest act nu e menit atât specimenelor din politică ci publicului votant amator de drame telenovelistice: românilor în general.
Sincer, cred că i s-a înfundat de data asta. Dacă totuşi o să fie suspendat şi nu demisionează… atunci cred că o să fac icter.
Politophobos

Niciun comentariu: