Din înţelepciunea alegătorilor

Ziua Z!?

20 aprilie, 2007

Mironosisme



După ce l-au rezolvat pe Băsescu, ceilalţi politicieni s-au transformat în mironosiţe. pSd-iştii erau supăraţi, săracii, ziceau că le e ruşine de situaţia actuală. Păi… situaţia creată de cine? De ei înşişi. Începe scandalul. Sigur că acum îşi scot la vedere partea sensibilă, plină de bun simţ în timp ce alţii(Cosmin Guşă, de exemplu) încearcă marea cu degetu’. Dacă tot veni vorba de Guşă, cred că a-ţi văzut când a luat-o la ceafă. Amuzant, al naibii de amuzant! Mi-a dispărut icterul cauzat de faptul că Băse a “uitat” să-şi dea demisia.
M-am uitat şi eu ca tot românu’ la procedura de suspendare. Doar acum am înţeles de ce vroia răposatu’ nostru Preşedinte vot uninominal. Am văzut acolo ceea ce aş putea vedea în orice piaţă. Nişte mutre comune, tâmpe, preocupate să ascundă culoarea bilelor de camere. Pe ăştia îi votez eu? Pe ăştia? Ei iau hotărâri care îmi decid viitorul. Doar mimica acestor persoane explică de ce merg treburile prost în această ţară.
Majoritatea parlamentarilor mi-au părut a fi simple umbre plantate în fruntea statului cu scopul de a vota în interesul unor persoane din umbră. În ultimul timp ăsta a fost singurul lucru complet adevărat spus de politicieni: există grupuri de interese, băieţi deştepţi sau oricum le-ar zice, oameni care controlează această ţară in interes personal.

Niciun comentariu: