Din înţelepciunea alegătorilor

Ziua Z!?

18 aprilie, 2007

Politichibzuială

Mă tentează de ceva timp să mă bag într-un Partid. Aşa, dă plictiseală şi ca să mai scap de acasă. M-am băgat deja!
Da’ mă întreb cu ce mă aleg din asta. Bani? Nu cred că e destul. Putere? O fi ceva şi cu asta. Ce mai este? Ăăă, păi nu cre’ că mai este altceva. De fapt, ca să intru la partidu’ mamei dracului tre să am şi bani, şi putere. Altfel ajung un fel de carne de tun. Un membru în plus. Nu mulţumesc, am deja membru! Nu vreau să fiu membrul altcuiva.
Şi totuşi, poate ar trebui să fiu membru, că nu mi-ar strica un pic de bălăcăreală într-un mediu mai puţin plăcut. Adică ce, nişte bulangii făr de şcoală, proşti ca tenisu să fie preşedinţi sau vicepreşedinţi? Aşa numa, ca să dau peste nas. Nu am crezut niciodată în pupincureală, nici în retragere, fie ea strategică sau nu. Rămân să dau piept cu incultura!
O să deschid un nou front, mai ales că un membru s-a retras. Păcat, dar dacă aşa a considerat, că trebuie să meargă unde e facil… Decizia îi apartine. Prostia a fost că a renunţat cam obligat de alţii. Sătul, nesătul, s-a retras. Şi cu el încă o gloată de membrii! Tocmai când ajunsese la un oarecare statut. Poate ar fi fost mai uşor cu el, dar aşa e mai interesant. Mă rog, cât de interesanti pot fi nişte persoane fade, cam fără gust şi care se bat pe… Nu , nu de ciolan e vorba, că suntem prea mici, mai degrabă de iluzia unui ciolan îndepărtat! Poate nici măcar o umbră! Cât despre dragu nostru preşedinte, puţini sunt ca Vanghelie, chiar dacă ai tot neamu înrădăcinat în organizaţia locală. Dacă nu ajută capu, vai de funcţii!
Veştile sunt bune. Tot mai mulţi vor să intre, carne de tun, desigur, voturi. Da, asta e tot ce contează: voturile şi cine le controlează! Oricum, asta nu o să aibă nici o legătură cu ceea ce scriu eu aici. Am făcut acest lucru mai mult ca să mă conving cât crap tre’ să suporti în politică.
E şi asta o experienţă! Să văd ce-o ieşi!

Niciun comentariu: